Autor: Daniel Forejtar

Autor: Daniel Forejtar
Datum: 20.02.2009
Místo: Valašské Meziříčí

Ústecká 122.019-3 čeká ve Valašském Meziříčí na nástup dalšího strojvedoucího, který se s ní vydá směrem na Hranice na Moravě.

Autor: Daniel Forejtar
Datum: 13.02.2010
Místo: Valašské Meziříčí

Do Valašského Meziříčí přitáhl "peršing" 163.034-2 ostravskou "hrbatou" 130.019-3 na nalakování. Ze snímku je patrné, že lokomotiva byla po opravě kvůli zahoření stanoviště.

Autor: Daniel Forejtar
Datum: 09.07.2012
Místo: Pržno

Ranní osobní vlak do Ostravy byl vyfocen za Pržnem, v jeho čele duní 754.028-9 a díky letnímu provozu na trati 323 má za sebou jen tři vozy.

Autor: Daniel Forejtar
Datum: 21.10.2012
Místo: Strážske

754.035-4 projíždí s rychlíkem R 1504 "Šarišan" traťovým úsekem mezi stanicemi Strážske a Nižný Hrabovec.

Autor: Daniel Forejtar
Datum: 21.10.2012
Místo: Michalovce zastávka

"Okuliarnik" 754.085-9 uhání se zrychleným vlakem Zr 1904 "Laborec" poblíž zastávky v Michalovciach. Souprava vlaku se skládá jen z českých vozů.

Autor: Daniel Forejtar
Datum: 07.01.2013
Místo: Hulín

"Šestikolák" 182.166-9 táhne společně s 742.513-5 a 742.503-6 (všechny lokomotivy patří ODOSu) těžký vlak s koksem. Vyfocen byl v úseku mezi zastávkou Břest a stanicí v Hulíně.

Autor: Daniel Forejtar
Datum: 06.04.2013
Místo: Depo Brno-Maloměřice

Poslední provozní motorový vůz řady 850, který zasahoval do provozu za modernější vozidla řad 842 a 854, byl 850.030-8. Dosloužil na začátku roku 2013 a byl celkem nezvykle rychle odstrojen, zrušen a následně sešrotován. Jeho podvozky slouží v PJ Horní Heršpice jako záložní, aby v případě vývazu "CATru" nebyly po tuto dobu blokovány zvedáky. Na snímku je již bez nich, volně "pohozen" v areálu depa Brno-Maloměřice.

Autor: Daniel Forejtar
Datum: 21.09.2013
Místo: Depo Česká Třebová

Olomoucká "hydra" 851.006-7 byla v České Třebové položena bez podvozků na zemi. Už ji nic dobrého nečekalo, jen fronta k autogenu.