Autor: Antonín Němeček

Autor: Antonín Němeček
Datum: 11.12.1996
Místo: Depo Hradec Králové

Vrak stroje 753.230-2 postával v depu Hradec Králové.

Autor: Antonín Němeček
Datum: 23.07.1997
Místo: Liberec ÚTD

753.174-2 už na libereckém ÚTD čekala jen na odvoz do kovošrotu ...

Autor: Antonín Němeček
Datum: 06.02.1998
Místo: Praha hl.n.

Na pražském hlavním nádraží zstavil osobní vlak z Turnova a v jeho čele byla 753.016-5, což by nebylo až nic tak zvláštního, ovšem funčkní parní topení v roce 1998 tam bylo už celkem raritou.

Autor: Antonín Němeček
Datum: 14.05.1999
Místo: Krhová

Ze snímku to není ani zcela patrné, ale život lokomotivy 750.043-2 byl zpečetěn po nárazu do kamionu na přejezdu u AHr. Krhová. Paradoxem je to, že jela s nehodovým vlakem pomáhat do Veřovic k vykolejenému "bumláku".

Autor: Antonín Němeček
Datum: 03.06.1999
Místo: Depo Chomutov

Poblíž točny chomutovského depa byl odstaven vrak stroje 753.281-5.

Autor: Antonín Němeček
Datum: 17.05.2000
Místo: Lichkov

Hradecká 754.079-2 si jede sólo z Lichkova pro svůj rychlík do polského Miedzylesie.

Autor: Antonín Němeček
Datum: 23.10.2001
Místo: Plzeň-Skvrňany

Autor zachytil "dvouhlavý" osobní vlak číslo 7430, který měl za úkol odvézt pracující z Plzně do Nýřan. Z důvodu krátkého pobytu v koncové stanici byly turnusované dvě lokomotivy, do čela pak právě řada 753. Pravidelně se střídaly a tak bylo možné každý den v čele vidět jinou "trojku". Na snímku vidíme 753.099-1, jak s tímto vlakem opouští zastávku v Plzni-Skvrňanech. Na postrku pomohla zpravidla některá z plzeňských "čtyřek".

Autor: Antonín Němeček
Datum: 21.04.2004
Místo: Česká Lípa hl.n.

"Brejlovec" 750.287-5 je nachystán v České Lípě na odjezd s rychlíkem do Liberce.