Autor: Aleš Krška

Autor: Aleš Krška
Datum: 03.04.2014
Místo: Olomouc hl.n.

Ve šternberské kusé koleji olomoucké stanice byl odstaven pracovní vlak firmy Tomi-Remont, kterému vévodil "brejlovec" 750.202-4.

Autor: Aleš Krška
Datum: 07.04.2014
Místo: Hulín

"Šestikolák" 182.099-2 se vrací v rámci zkušební jízdy do Přerova a byl vyfocen při odjezdu z Hulína.

Autor: Aleš Krška
Datum: 07.04.2014
Místo: Hulín

"Bastard" 180.011-9 byl po opravě v DPOV Přerov vyslán na zkušební jízdu do Otrokovic a při cestě zpět byl vyfocen v Hulíně. Tehdy ještě nikdo netušil, že za necelý rok mu bude Hulín a tamní areál TSS domovem.

Autor: Aleš Krška
Datum: 12.04.2014
Místo: Vsetín

Při oslavách trati Hranice na Moravě - Horní Lideč se na výstavě vozidel ve Vsetíně prvně představila 850.001-9 po přesunu pod křídla muzejního depa Holport - Motorová remíza Olomouc. Na snímku již jsou patrny první úpravy - náhrada reflektorů, odstranění nápisů ČD, oblemování nárazníků atd., které postupně přibližují vozidlo do původního stavu.

Autor: Aleš Krška
Datum: 17.04.2014
Místo: Depo Ostrava

V ostravském depu byla společně se "čmeláky" odstavena 751.053-0 , tou dobou již zrušena a čekající na sešrotování.

Autor: Aleš Krška
Datum: 18.04.2014
Místo: Staré Město pod Sněžníkem

Jeden z nejstarších provozních motorových vozů - 810.049-7 byl autorem zastižen jako MOs 13661 ve stanici Staré Město pod Sněžníkem.

Autor: Aleš Krška
Datum: 23.04.2014
Místo: Olomouc hl.n.

Posunovací zálohy ve stanici Olomouc se ujala "špageta" 731.021-2. Na snímku sune chladicí vozy společnosti ČD Cargo, které jsou bohužel na svém dlouhodobém ústupu.

Autor: Aleš Krška
Datum: 23.04.2014
Místo: Hulín

"Reso" 363.512-5 při průjezdu Hulínem s uceleným nákladním vlakem.

Top