Autor: Aleš Krška

Autor: Aleš Krška
Datum: 14.03.2014
Místo: Valašské Meziříčí

Na "vozovce" ve Valašské Meziříčí byl odstaven vrak lokomotivy 702.083-7, který byl později na tomto místě i rozpálen.

Autor: Aleš Krška
Datum: 17.03.2014
Místo: Depo Olomouc

"Motorák" 810.546-2 byl dotažen do olomouckého depa na opravu po střetnutí s autem na přejezdu v Prostějově.

Autor: Aleš Krška
Datum: 19.03.2014
Místo: Depo Ostrava

V ostravském depu čekaly na další životní osud neprovozní lokomotivy 110.044-5, 742.110, 742.160 a 110.038.

Autor: Aleš Krška
Datum: 02.04.2014
Místo: Kroměříž

V kroměřížském depu byl během zbrojení zachycen valašský "motor" 810.373-1, který toho dne byl nasazen na trati do Zborovic.

Autor: Aleš Krška
Datum: 03.04.2014
Místo: Olomouc-Bělidla

Přes křížení železniční tratě a tramvajové trati v Olomouci se chystala přejet špageta 731.025-3 se soupravou nákladních vozů.

Autor: Aleš Krška
Datum: 03.04.2014
Místo: Olomouc hl.n.

Ve šternberské kusé koleji olomoucké stanice byl odstaven pracovní vlak firmy Tomi-Remont, kterému vévodil "brejlovec" 750.202-4.

Autor: Aleš Krška
Datum: 07.04.2014
Místo: Hulín

"Šestikolák" 182.099-2 se vrací v rámci zkušební jízdy do Přerova a byl vyfocen při odjezdu z Hulína.

Autor: Aleš Krška
Datum: 07.04.2014
Místo: Hulín

"Bastard" 180.011-9 byl po opravě v DPOV Přerov vyslán na zkušební jízdu do Otrokovic a při cestě zpět byl vyfocen v Hulíně. Tehdy ještě nikdo netušil, že za necelý rok mu bude Hulín a tamní areál TSS domovem.