Autor: Aleš Krška

Autor: Aleš Krška
Datum: 05.04.2013
Místo: Kroměříž

Na vlečce kroměřížské sila již několik desetiletí poctivě slouží "skokan" 702.518-2.

Autor: Aleš Krška
Datum: 12.04.2013
Místo: Depo Olomouc

"Puklík" 702.062-1 byl zachycen během posunu s "pilštykem" 735.007-7 v obvodu olomouckého depa.

Autor: Aleš Krška
Datum: 22.04.2013
Místo: Hulín

Do stanice Hulín před malou chvílí přijel spěšný vlak Sp 1630 v čele s motorovým vozem 843.031-6.

Autor: Aleš Krška
Datum: 28.04.2013
Místo: Sulechów

"Šestikolák" 181.065-4 byl v polském Sulechówě zvěčněn na postrku kontejnerového vlaku.

Autor: Aleš Krška
Datum: 06.05.2013
Místo: Olomouc přednádraží

Autor zachytil lokomotivu 122.024-3 v Olomouci, kde čekala se svým vlakem na odjezd směr Přerov.

Autor: Aleš Krška
Datum: 06.05.2013
Místo: Olomouc hl.n.

V Olomouci byl pod ústředním stavědlem vyfocen domácí "favorit" 731.062-6, toho času ještě vonící novým korporátním lakem společnosti ČD Cargo.

Autor: Aleš Krška
Datum: 06.05.2013
Místo: Depo Olomouc

750.717-1 stojí v Olomouci před halou provozního ošetření a vypomáhá zde v rámci topírenského posunu. Tato lokomotiva byla předělána z 750.258-6 (753.258-3, ex T478.3258).

Autor: Aleš Krška
Datum: 06.05.2013
Místo: Hulín

Z Hulína odjížděl směrem k Přerovu lokomotivní vlak, který měl v čele "eso" 363.058-9. Za ním se vezlo čerstvě zrekonstruované "reso" 363.528-1, které na Ferdinandce vykonalo TBZ.

Top