Autor: Aleš Krška

Autor: Aleš Krška
Datum: 06.03.2013
Místo: Břeclav

"Laminátka" 230.073-9 dovezla do břeclavského depa neschopného "brejlovce" 750.277-6.

Autor: Aleš Krška
Datum: 06.03.2013
Místo: Břeclav

Z břeclavského depa vyjíždí na výkon "laminátkové dvojče" 240.007-5+240.063-8.

Autor: Aleš Krška
Datum: 07.03.2013
Místo: Depo Břeclav

Lokomotiva 742.402-1 čeká v břeclavském depu na další příležitost k nasazení v osobní dopravě. Ovšem její provoz byl velmi sporadický, takže později došlo k jejímu zrušení a prodeji na rekonstrukci pro soukromého dopravce.

Autor: Aleš Krška
Datum: 12.03.2013
Místo: Depo Břeclav

V břeclavském depu byla na přepravu do kolínského kovošrotu nachystána kolona zrušených lokomotiv, které vévodila "žehlička" 110.020-5, za ní byly stroje 110.022-1, 110.028-8, 110.048-6 a 742.162-1.

Autor: Aleš Krška
Datum: 12.03.2013
Místo: Hulín

Netradičně mezi Třeběticemi a Hulínem byla vyfocena "rakev" 843.022-5 s řídícím vozem ř. 943. Jednalo se o přesun z lakovny ve Valašském Meziříčí na dokončení opravy do DPOV-PSO Veselí nad Moravou a zároveň byla jízda využita i jako zkušební. Vedena byla strojvedoucím Jiřím Růčkou, který je jedním z mála ve své domovské jednotce se znalostí této řady.

Autor: Aleš Krška
Datum: 12.03.2013
Místo: Břest

Na zkušební jízdě byl "šestikolák" 181.049-8 zachycen v traťovém úseku mezi Hulínem a Břestem.

Autor: Aleš Krška
Datum: 12.03.2013
Místo: Depo Břeclav

V břeclavském depu byl odstaven vrak lokomotivy 742.072-2, která posloužila mnoha náhradními díly pro své stále provozní kolegyně.

Autor: Aleš Krška
Datum: 05.04.2013
Místo: Kroměříž

Na vlečce kroměřížské sila již několik desetiletí poctivě slouží "skokan" 702.518-2.

Top