Autor: Aleš Krška

Autor: Aleš Krška
Datum: 08.05.2012
Místo: Valašské Meziříčí

Jednou ze stálic depa ve Valašském Meziříčí byl i "buchar" 742.263-7, který byl na stejných výkonech nasazován i po přidělení do společnosti ČD Cargo.

Autor: Aleš Krška
Datum: 10.05.2012
Místo: Kojetín

V Kojetíně, na šesté kusé koleji, odpočíval stroj 742.250-4 a to před další denní směnou při vozbě štěrkopísku ze Skašova.

Autor: Aleš Krška
Datum: 10.05.2012
Místo: Depo Brno-Maloměřice

V maloměřickém depu byly odstaveny vraky hlav "panťáků" 560.015-0 a 560.019-2, které posloužily náhradními díly pro své kolegy z místního depa.

Autor: Aleš Krška
Datum: 13.05.2012
Místo: Depo Brno-Maloměřice

Veselská 754.037-0 byla zachycena během opravy v depu Brno-Maloměřice.

Autor: Aleš Krška
Datum: 17.05.2012
Místo: DPOV Přerov

Plzeňské "eso" 363.125-6 stojí na falešných podvozcích v areálu DPOV Přerov,a i to značí, že odtud po opravě vyjede jako zrychlené "eso" pod označením 362.125.

Autor: Aleš Krška
Datum: 21.05.2012
Místo: Skašov

Na vlečce štěrkoven Skašov čeká na odjezd 742.250-4 s první várkou vlaku ( 10 sypáků ) pod označením Vleč 81091 do Kojetína.

Autor: Aleš Krška
Datum: 23.05.2012
Místo: Hulín

Zkušební jízda "černokněžnické" 140.042-3 se moc nepovedla. Na snímku je odstavena na šesté koleji žst. Hulín a technici zjišťují závadu.

Autor: Aleš Krška
Datum: 23.05.2012
Místo: Hulín

"Berta" 749.251-5 burácí za Hulínem s řádně vytíženým "bumlákem" do Přerova. Zajímavostí jsou ložené Tatry 815, které byly nakládany v Holešově, kde je firma Mopas a.s. generálkovala a následně je prodala do Mongolska, kam byly poslány na vagónech.