Autor: Aleš Krška

Autor: Aleš Krška
Datum: 13.12.2011
Místo: Česká Třebová

V České Třebové stál cisternový vlak pro Lhotku nad Bečvou ( firma Deza ), který měl v čele ústeckou 122.013-6.

Autor: Aleš Krška
Datum: 13.12.2011
Místo: Česká Třebová

Směsný Pn vlak do Ostravy čeká v České Třebové na provedení zkoušky brzdy. V jeho čele je dříve domácí, v době pořízení snímku už ostravská, 130.025-0 a hned za ní je řazen "peršing" 163.012-8, který byl tažen na rekonstrukci do PARSu Šumperk, odkud už vyjel jako 363.512-5.

Autor: Aleš Krška
Datum: 13.12.2011
Místo: Česká Třebová

810.325-1 opouští s osobním vlakem 2. nástupiště stanice Česká Třebová.

Autor: Aleš Krška
Datum: 14.12.2011
Místo: Česká Třebová

V České Třebové stály na ohřevu vedle sebe 730.009-8 730 017-1, oběma se tou dobou už blížil konec provozu u Carga.

Autor: Aleš Krška
Datum: 14.12.2011
Místo: Česká Třebová

Stroj 163.089-6 byl autorem zastižen při posunu ve stanici Česká Třebová.

Autor: Aleš Krška
Datum: 19.12.2011
Místo: Kojetín

Motorový vůz 842.021-8 zachycený v Kojetíně ještě ve stavu před svou modernizací.

Autor: Aleš Krška
Datum: 21.12.2011
Místo: Bystřice pod Hostýnem

"Buchar" 742.062-3 byl vyfocen v Bystřici pod Hostýnem při dobírání zátěže na 9. koleji.

Autor: Aleš Krška
Datum: 21.12.2011
Místo: Hulín

Ucelený vlak provážela Hulínem už "podílnová" a modro-modrá lokomotiva 363.028-2.