Autor: Aleš Krška

Autor: Aleš Krška
Datum: 05.12.2011
Místo: DPOV Přerov

V prostorách DPOV v Přerově odstavená lokomotiva 141.023-2 stále vyčkávala na svůj verdikt.

Autor: Aleš Krška
Datum: 05.12.2011
Místo: DPOV Přerov

181.104-1 stojí před opravnou DPOV v Přerově spolu s 182.023-2.

Autor: Aleš Krška
Datum: 05.12.2011
Místo: DPOV Přerov

Odstrojený "šestikolák" čekal v DPOV v Přerově na opravu. Po opravě začal sloužit ve firemním nátěru ČD Cargo Koleje Czeskie, v Polsku u společnosti LOTOS.

Autor: Aleš Krška
Datum: 05.12.2011
Místo: DPOV Přerov

V prostorách DPOV je posunováno s lokomotivou 182.097-6. Ta slouží v Polsku u společnosti Sigma/PTK Zabrze.

Autor: Aleš Krška
Datum: 05.12.2011
Místo: DPOV Přerov

Po nehodě byla lokomotiva 182.023-2 dopravena z Polska do DPOV v Přerově. Na snímku je ve společnosti stroje 181.104-1.

Autor: Aleš Krška
Datum: 13.12.2011
Místo: Česká Třebová

V České Třebové stál cisternový vlak pro Lhotku nad Bečvou ( firma Deza ), který měl v čele ústeckou 122.013-6.

Autor: Aleš Krška
Datum: 13.12.2011
Místo: Česká Třebová

Směsný Pn vlak do Ostravy čeká v České Třebové na provedení zkoušky brzdy. V jeho čele je dříve domácí, v době pořízení snímku už ostravská, 130.025-0 a hned za ní je řazen "peršing" 163.012-8, který byl tažen na rekonstrukci do PARSu Šumperk, odkud už vyjel jako 363.512-5.

Autor: Aleš Krška
Datum: 13.12.2011
Místo: Česká Třebová

810.325-1 opouští s osobním vlakem 2. nástupiště stanice Česká Třebová.

Top