Autor: Aleš Krška

Autor: Aleš Krška
Datum: 24.11.2011
Místo: Česká Třebová

Na další nasazení v nákladní dopravě čekalo v České Třebové "eso" 363.075-3.

Autor: Aleš Krška
Datum: 28.11.2011
Místo: Česká Třebová

Z areálu firmy CZ Loko Česká Třebová se při posunu podívala do stanice i rozpracovaná 754.028-9, která procházela hlavní opravou spojenou s modernizací.

Autor: Aleš Krška
Datum: 28.11.2011
Místo: Depo Česká Třebová

Vrak "tyristorky" 111.014-7 byl přetažen z ostravského depa do České Třebové, kde následně došlo i ke šrotaci.

Autor: Aleš Krška
Datum: 28.11.2011
Místo: Depo Česká Třebová

Pro účely topírenského posunu v depu Česká Třebová je využíván stroj 799.007-0.

Autor: Aleš Krška
Datum: 29.11.2011
Místo: Česká Třebová

Při zkušební jízdě ve stanici Česká Třebová byl vyfocen "peršing" 163.100-1, který byl po dílenské opravě spojené s rekonstrukcí pro řízení z řídících vozů řady 961 "Sysel" - ř. 163 WTB. 

Autor: Aleš Krška
Datum: 02.12.2011
Místo: DPOV Přerov

Lokomotiva 130.001-1 při probíhající opravě v prostoru DPOV v Přerově. Za ní stál plzeňský plecháč 242.279.

Autor: Aleš Krška
Datum: 02.12.2011
Místo: DPOV Přerov

V areálu DPOV Přerov stála odstavená lokomotiva 182.023-2.

Autor: Aleš Krška
Datum: 03.12.2011
Místo: Horní Lideč

V Horní Lidči před další prací odpočívala spišská "dvojička" 131.055-6+131.056-4 ve společnosti některé z ostravských "hrbatých" ř. 130.

Top