Autor: Aleš Krška

Autor: Aleš Krška
Datum: 15.11.2011
Místo: Olomouc hl.n.

Vedle olomouckého depa byly vyfoceny lok. 740.621-8+740.634+742.506+740.770, které všechny patří dopravci BF Logistics s.r.o. .

Autor: Aleš Krška
Datum: 20.11.2011
Místo: Depo Valašské Meziříčí

V domovském depu ve Valašském Meziříčí byla k dalšímu výkonu nachystána domácí 810.664-3.

Autor: Aleš Krška
Datum: 22.11.2011
Místo: Česká Třebová

810.665-0 byla odstavena v kusé "poštovní" koleji v České Třebové.

Autor: Aleš Krška
Datum: 24.11.2011
Místo: Česká Třebová

Na další nasazení v nákladní dopravě čekalo v České Třebové "eso" 363.075-3.

Autor: Aleš Krška
Datum: 28.11.2011
Místo: Česká Třebová

Z areálu firmy CZ Loko Česká Třebová se při posunu podívala do stanice i rozpracovaná 754.028-9, která procházela hlavní opravou spojenou s modernizací.

Autor: Aleš Krška
Datum: 28.11.2011
Místo: Depo Česká Třebová

Vrak "tyristorky" 111.014-7 byl přetažen z ostravského depa do České Třebové, kde následně došlo i ke šrotaci.

Autor: Aleš Krška
Datum: 28.11.2011
Místo: Depo Česká Třebová

Pro účely topírenského posunu v depu Česká Třebová je využíván stroj 799.007-0.

Autor: Aleš Krška
Datum: 29.11.2011
Místo: Česká Třebová

Při zkušební jízdě ve stanici Česká Třebová byl vyfocen "peršing" 163.100-1, který byl po dílenské opravě spojené s rekonstrukcí pro řízení z řídících vozů řady 961 "Sysel" - ř. 163 WTB.