Autor: Aleš Krška

Autor: Aleš Krška
Datum: 24.06.2011
Místo: Kroměříž

"Buchar" 742.139-9 je nachystán na odjezd s vlakem Mn 81087, který obsluhuje vlečku NAVOSu Kotojedy. Do bývalého Agropodniku se vozí hlavně hnojiva ze slovenské firmy Duslo Šaľa.

Autor: Aleš Krška
Datum: 29.06.2011
Místo: Hulín

Na čele vlaku Os 4208 se ukázala ve stanici Hulín prototypová lokomotiva 363.002-8.

Autor: Aleš Krška
Datum: 29.06.2011
Místo: Hulín

Poslední stroj řady 163 z ověřovací série - 163.020-1 - byl zachycen ve stanici Hulín, kam právě vjížděl s později zrušeným poledním vlakem Pn 61232.

Autor: Aleš Krška
Datum: 29.06.2011
Místo: Kroměříž

"Regionova" 814.003-0 opouští společně s "motorákem" 810.271-7 stanici Kroměříž a vydává se na krátkou cestu do Hulína.

Autor: Aleš Krška
Datum: 01.07.2011
Místo: Přerov

Z přerovského pravého přednádraží odjíždí kontejnerový NEx do Lípy nad Dřevnicí. V čele vlaku je ostravská "hrbatá" 130.039-1, která vlak doveze do Otrokovic, kde si ho převezme dvojice lokomotiv ř. 742.

Autor: Aleš Krška
Datum: 04.07.2011
Místo: Přerov

K setkání "hrbounů" 130.040-9 a 130.017-7 ve stejném korporátním laku došlo začátkem prázdnin roku 2011 v Přerově.

Autor: Aleš Krška
Datum: 06.07.2011
Místo: Hostašovice

Se zvláštním rychlíkem na malou chvíli zastavila v Hostašovicích šumperská "berta" 751.335-1, která si ze svého nákladního turnusu odskočila na vozbu zvláštního vlaku pro anglické fanoušky naší železnice a především lokomotiv ř. 749 a 751. Trasa vlaku vedla z Olomouce přes Vsetín, Velké Karlovice, zpět na Vsetín, Valašské Meziříčí, Veřovice, Studénku do Bílovce, a odtud na lokálky okolo Suchdola nad Odrou, Fulneka a Nového Jičína, odkud se jelo zpět do Olomouce. Lokomotiva tak ujela přibližně 430 kilometrů a to bez zcela jakékoliv závady, k naprosté spokojenosti lokomotivní čety i zmíněných fanoušků.

Autor: Aleš Krška
Datum: 06.07.2011
Místo: Přerov

V posledních slunečních paprscích dne 6.7.2011 se v Přerově chystá na odjezd vlak IC 531 "Helfštýn" (Břeclav-Bohumín), který byl veden pražským strojem 380.008-3.

Top