Autor: Aleš Krška

Autor: Aleš Krška
Datum: 16.07.2010
Místo: Hulín

Do Hulína přijíždí páteční rychlík 1445 a v jeho čele je brněnská 750.143-0. Za ní je řazena 754.076-8, která byla přepravována z Brna do svého nového působiště v Bohumíně.

Autor: Aleš Krška
Datum: 22.7.2010
Místo: DPOV Přerov

Již jen poslední zkoušky a 130.039-1 může jít do provozu po provedené opravě v DPOV Přerov.

Autor: Aleš Krška
Datum: 05.08.2010
Místo: Holešov

"Buchar" 742.062-3 na "bumláku" v Holešově, za lok. je zajímavá zátěž v podobě různých prázdných vozů, které se vezly Armádě České republiky do Bystřice pod Hostýnem na vyfocení do jejich katalogu.

Autor: Aleš Krška
Datum: 09.08.2010
Místo: Praha hl.n.

"Žehlička" 111.035-2 čeká na pražském hlavním nádraží na nástup cestujících (v rámci autovozů) do lůžkových vozů a následně přesune tyto vozy na konec rychlíku, který později vyrazil směr Košice.

Autor: Aleš Krška
Datum: 13.08.2010
Místo: Depo Šumperk

V šumperském depu byly odstaveny neprovozní 831.234-0 a 751.144-7, oba již čekaly jen na šrotaci.

Autor: Aleš Krška
Datum: 13.08.2010
Místo: Depo Šumperk

"Plecháč" 242.269-9 byl na opravě v PARSu Šumperk a byla potřeba ho otočit, proto byl tamní 702.009-2 dotažen do šumperského depa a stal se tak nezvyklým návštěvníkem zdejší točny.

Autor: Aleš Krška
Datum: 14.08.2010
Místo: Kroměříž

Na 9. staniční koleji v Kroměříži se k odjezdu do Zborovic chystá zvláštní osobní vlak v čele se šumperským "loďákem" 831.183-9, který byl na místní dráze magnetem pro mnoho fotografů.

Autor: Aleš Krška
Datum: 20.08.2010
Místo: Přerov

Polední Pn 61232 je nachystán na odjezd z přerovského pravého přednádraží a v jeho čele je "ústecký taurus" 122.023-5, za ním je řazen olomoucký "favorit" 731.024-6, který byl přepravován do Břeclavi na opravu.

Top