Autor: Aleš Krška

Autor: Aleš Krška
Datum: 29.05.2010
Místo: Vrútky

751.128-0 čeká za společnosti 721.073-5 ve vrúteckém "šturcu" na další provozní využití.

Autor: Aleš Krška
Datum: 29.05.2010
Místo: Kremnica

Popradský "pilštyk" T466.0254 dojel v čele požárního vlaku do stanice Kremnica. Úkolem vlaku bylo ohlídání tratě proti případným požárům za historickým vlakem vedeným taktéž popradskou lokomotivou - "papagájom" 477.013. Celou cestu mu zdatně pomáhal tehdy valašskomeziříčský "pilštyk" T466.0007.

Autor: Aleš Krška
Datum: 29.05.2010
Místo: Horná Štubňa

810.626-2 odpočívá mezi výkony ve stanici Horná Štubňa, vedle ní zastavil požární vlak s "pilštyky" T466.0254 a T466.0007.

Autor: Aleš Krška
Datum: 30.05.2010
Místo: Depo Vrútky

"Ťapka" T435.093 zajišťovala posun s historickýmo vozidly v areálu Výhrevně Vrútky.

Autor: Aleš Krška
Datum: 31.05.2010
Místo: Žilina

Z "pilštyka" T466.0007 byl v Žilině při posunu vyfocen místní stroj 742.299-1.

Autor: Aleš Krška
Datum: 09.06.2010
Místo: Staré Město u Uherského Hradiště

Legendární brněnský "brejlovec" 754.023-0 čeká na odjezd s osobním vlakem ze stanice Staré Město u Uherského Hradiště.

Autor: Aleš Krška
Datum: 09.06.2010
Místo: Depo Břeclav

V břeclavském depu stály u točny lokomotivy 742.189-4 a 708.005-4.

Autor: Aleš Krška
Datum: 15.06.2010
Místo: Přerov

753.197-3 se také podílela na rekonstrukci přerovské stanice a to minimálně tím, že dovezla několik vlaků se štěrkem, které následně i rozsypala na určené místa.

Top