Autor: Aleš Krška

Autor: Aleš Krška
Datum: 07.01.2010
Místo: Hulín

Manipulácký stroj 742 062-3, často nasazovaný na Mn v okolí Přerova, stál v zimním lednovém dnu v Hulíně.

Autor: Aleš Krška
Datum: 07.01.2010
Místo: Hulín

TSS Hulín zakoupila od SDC Jihlava vysloužilého "hektora" 721.111-3, opravila si ho a zároveň mu dodala slušivý firemní lak. Po opravě sloužil zejména k posunu přímo v hulínském areálu TSS. Momentálně je odstaven jako nadbytečný a nepotřebný.

Autor: Aleš Krška
Datum: 09.01.2010
Místo: Přerov

Na začátku roku 2010 byla v oblasti Přerovska velmi silná námraza, která způsobila i dočasnou jednodenní neschopnost elektrických lokomotiv. Okamžitě byly použity všechny dostupné dieselové lokomotivy, aby se co nejvíce zabránilo zpoždění a lidé tak nezůstávali ve vlacích. Paradoxně na konci roku 2014 byl při obdobné situaci jen chaos a došlo k absolutnímu kolapsu dopravy ... 750.308-9 na snímku odjíždí z Přerova s rychlíkem do Luhačovic.

Autor: Aleš Krška
Datum: 09.01.2010
Místo: Hulín

Při ledové kalamitě na začátku roku 2010 vypomohl s přetahy rychlíků a osobních vlaků i "favorit" 731.045-1 z SOKV Ostrava, PJ Olomouc. Na snímku přijíždí do Hulína s rychlíkem z Luhačovic, na kterém se za ním vezla 150.222 a na konci vlaku 151.027.

Autor: Aleš Krška
Datum: 09.01.2010
Místo: Depo Olomouc

Motorový vůz 851.014-1 odstavený v olomouckém depau, zachytil autor hned z kraje roku 2010.

Autor: Aleš Krška
Datum: 09.01.2010
Místo: Hulín

Námraza na trolejích na začátku roku 2010 v oblasti Přerovska zapříčinila nefunkčnost el. hnacích vozidel. Do služby byly takřka okamžitě povolány všechny volné dieselové lokomotivy z ČD, ale i z ČD Cargo ( na snímku zachycen "buchar" 742.114-2 vjíždějící s rychlíkem do Hulína ) . Je to nesrovnatelné se stejnou, ale naprosto nezvládnutou situací na konci roku 2014, kdy byly mnohde vlaky plné cestujících ponechány několik hodin v polích ( rekord byl 17 hodin u Hranic na Moravě ) a stanice byly plné volných "dieselů"... 

Autor: Aleš Krška
Datum: 09.01.2010
Místo: Hulín

Během silné námrazy na začátku roku 2010 byl ochromen železniční provoz na střední Moravě. Ovšem dopravci IDS Cargo se povedlo projet "Ferdinandku" s ucelenou soupravou kotlových vozů, v čele byly bývalé vojenské stroje 742.529-1+742.522-6.

Autor: Aleš Krška
Datum: 11.01.2010
Místo: Hulín

Do Hulína přijel rychlík z Břeclavi, v jeho čelo bylo brněnské "eso" 363.159-5. Do konce levostranného provozu na "Ferdinandce" zbývají ještě 3 roky.

Top