Autor: Aleš Krška

Autor: Aleš Krška
Datum: 28.10.2009
Místo: Brno hl.n.

210.008-9 patřila mnoho let mezi stálice posunu na brněnském hlavním nádraží.

Autor: Aleš Krška
Datum: 28.10.2009
Místo: Brno hl.n.

Na 2. nástupišti brněnského hlavního nádraží stál rychlík do Bohumína, který byl veden "esem" 363.110-8.

Autor: Aleš Krška
Datum: 28.10.2009
Místo: Depo Brno dolní n.

700.831-1 dříve patřila Železárnám a drátovnám v Bohumíně, na snímku už je ovšem odstavena v areálu depa Brno dolní.

Autor: Aleš Krška
Datum: 28.10.2009
Místo: Depo Brno dolní n.

T211.0689 "Hrbatá Máňaje malá mašinka, která ovšem udělala mnoho práce pro spolek, který se přímo po ní jmenuje a který se stará se dále i o M286.1032 a T444.1532.

Autor: Aleš Krška
Datum: 28.10.2009
Místo: Brno hl.n.

842.009-3 na brněnském hlavním nádraží.

Autor: Aleš Krška
Datum: 28.10.2009
Místo: Depo Brno dolní n.

V areálu depa Brno-dolní stál neprovozní "velký hektor" T458.1509, který byl původem z vlečky Slovnaft Bratislava.

Autor: Aleš Krška
Datum: 28.10.2009
Místo: Brno hl.n.

Dne 28.10.2009 byla lokomotiva 714.019-7 nasazena na posunu s osobními soupravami na brněnském hlavním nádraží.

Autor: Aleš Krška
Datum: 01.11.2009
Místo: Depo Česká Třebová

Za mlhavého rána byl v třebovském depu vyfocen ex-olomoucký "čmelák" 771.153-4, kterého už čekala jen šrotace.