Autor: Aleš Krška

Autor: Aleš Krška
Datum: 30.08.2009
Místo: Depo Brezno

V depu v Brezně byly odstaveny motorové vozy 812.002-4 a 812.033-3. Na tomto místě byly dříve foceny dnes již legendární "cénuly" ř. T678.0 a T679.0, později také zdejší "okuliarniky" ř.753.

Autor: Aleš Krška
Datum: 30.08.2009
Místo: Banská Bystrica

V Banské Bystrici byla zachycena první vyrobená 812.001-6, za ní u skladiště stál zvolenský muzejní "pilštyk" T466.0253.

Autor: Aleš Krška
Datum: 30.08.2009
Místo: Púchov

Na 5. koleji v žst. Púchov odpočívala místní záloha 742.006-0.

Autor: Aleš Krška
Datum: 31.08.2009
Místo: Skašov

"Dvojče bucharů" 742.212-4 + 742.141-2 má na vlečce Skašov naloženou štěrkem celou soupravu 29 "sypáků" a nadvakrát ji odveze do Kojetína, odkud ji převeze některý z ostravských "šestikoláků" do Polanky nad Odrou.

Autor: Aleš Krška
Datum: 08.09.2009
Místo: Hulín

Do Hulína přijíždí osobní vlak z Přerova a v jeho čele je maloměřické "eso" 363.116-5.

Autor: Aleš Krška
Datum: 08.09.2009
Místo: Přerov

163.069-8 v čele osobního vlaku čeká u nástupiště stanice Přerov.

Autor: Aleš Krška
Datum: 12.09.2009
Místo: Frýdek-Místek

Ve Frýdku-Místku pózovala "berta" 751.148-8, která je charakteristická velmi znatelným komínem z PG 500.

Autor: Aleš Krška
Datum: 20.09.2009
Místo: Kunčice pod Ondřejníkem

754.020-6 mohutně duní s osobním vlakem na stoupání mezi zastávkou Čeladná a stanicí Kunčice pod Ondřejníkem.

Top