Autor: Aleš Krška

Autor: Aleš Krška
Datum: 17.06.2009
Místo: Přerov

Na přerovském pravém přednádraží byl nachystán "šestikolák" 182.024-0 na přestavení do soupravy ostravského Pn, aby se mohlo dále vrátit ke svému polskému provozovateli.

Autor: Aleš Krška
Datum: 17.06.2009
Místo: Přerov

Stroj 122.010-2 stál v čele nákladního vlaku na přerovském pravém přednádraží.

Autor: Aleš Krška
Datum: 18.06.2009
Místo: Hustopeče nad Bečvou

V Hustopečích nad Bečvou čekala na odjezd valašská 742.046-6, která zajišťovala přepravu parních lokomotiv 433.002 a 314.303 do Olomouce.

Autor: Aleš Krška
Datum: 20.06.2009
Místo: Olomouc hl.n.

Na hlavním nádraží v Olomouci se ukázala 20.6.2009 bobina 141.018-2 a to na čele vlaku Os 3814.

Autor: Aleš Krška
Datum: 20.06.2009
Místo: Olomouc hl.n.

Lokomotiva 702.673-5 byla dne 20.6.2009 přetažena z Olomouce k deponii do vlečkového areálu v Brodku u Přerova.

Autor: Aleš Krška
Datum: 24.06.2009
Místo: Depo Praha-Vršovice

714.001-5 byla vzácnou návštěvou ve vršovickém depu. Později byla odtažena k deponaci do Loun.

Autor: Aleš Krška
Datum: 24.06.2009
Místo: Depo Praha-Vršovice

V depu Praha-Vršovice byl během opravy zvěčněn "katr" 854.002-3. V roce 2009 slavil 40 let od výroby a zároveň byl 4 roky po rekonstrukci z původního motorového vozu 853.002-4 ( ex M296.1002 ).

Autor: Aleš Krška
Datum: 27.06.2009
Místo: Hulín

Hulínem projížděl nákladní vlak od Otrokovic a v čele měl "tyristorku" 111.016-2.

Top