Autor: Aleš Krška

Autor: Aleš Krška
Datum: 16.05.2009
Místo: Depo Krnov

Lokomotiva 720.508-1 se postarala o přepravu nově nalakované 121.056-6 z krnovské lakovny Olpas Moravia na dokončení opravy do ČMŽO Přerov.

Autor: Aleš Krška
Datum: 26.05.2009
Místo: Kroměříž

V Kroměříži byl během posunu zachycen "buchar" 742.160-5, toho času nedlouho po opravě pluhu a laku rámu kvůli střetnutí s Tatrou na přejezdu u Dobrotic dne 11.5.2009.

Autor: Aleš Krška
Datum: 11.06.2009
Místo: vlečková sieť NHKG Ostrava

Bývalá polská T448P-015, už přeznačená na 740.463-5, posunuje v areálu Nové huti. Má na sobě i automatické spřáhla, které usnadňují a urychlují posun.

Autor: Aleš Krška
Datum: 11.06.2009
Místo: vlečková sieť NHKG Ostrava

U domovského depa na vlečce Nové huti v Ostravě bylo zvěčněno "lego" 704.522-2. Dodáno na místní vlečku bylo přímo z výroby ČKD Praha a to dne 11.6.1992. Od té doby prošlo rekonstrukcí na dálkové ovládání, byla dosazena klimatizace a automatické spřáhla.

Autor: Aleš Krška
Datum: 14.06.2009
Místo: Depo Praha-Vršovice

Z provozu definitivně odstavená žehlička 110.018-9 stála v prostrou depa Praha - Vršovice ještě v červnu 2009.

Autor: Aleš Krška
Datum: 16.06.2009
Místo: Valašské Meziříčí

Plzeňský "plecháč" 242.220-2 podstoupil v roce 2009 opravu v DPOV Přerov a v rámci ní byl v lakovně ve Valašském Meziříčí nalakován do první verze korporátního nátěru ČD ze studia Najbrt.

Autor: Aleš Krška
Datum: 16.06.2009
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Valašský "buchar" 742.046-6 postával ve svém domovském depu a čekal na další nasazení.

Autor: Aleš Krška
Datum: 16.06.2009
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Olomoucký "buchar" 742.205-8 dojezdil kvůli havárii spalovacího motoru a byl přetažen do depa ve Valašském Meziříčí k rozebrání na náhradní díly. Následně byl prodán na Slovensko k firmě ŽOS Zvolen.

Top