Autor: Aleš Krška

Autor: Aleš Krška
Datum: 27.04.2007
Místo: Depo Praha-Vršovice

"Prakatry" 755.001-5+755.002-3 byly odstaveny na "tankovačce" v depu Praha-Vršovice.

Autor: Aleš Krška
Datum: 01.06.2007
Místo: Hulín

Novým lakem vonící 740.751-3 stála v areálu TSS Hulín a čekala na další výjezd v čele pracovního vlaku.

Autor: Aleš Krška
Datum: 15.06.2007
Místo: DPOV Přerov

V DPOV Přerov se sešlo najednou několik stejně nalakovaných "šestikoláků", jedním z nich byl i stroj 182.116-4, který zatím čekal na provedení hlavní opravy.

Autor: Aleš Krška
Datum: 15.06.2007
Místo: Přerov

U přerovského prvního nástupiště stál osobní vlak do Starého Města u Uherského Hradiště a v jeho čele byla slovenská 163.119-1.

Autor: Aleš Krška
Datum: 19.06.2007
Místo: Depo Česká Třebová

Zrušená lokomotiva 121.073-1 postávala v České Třebové ve společnosti dalších strojů stejné řady určených na likvidaci netušíce, že jí zanedlouho začne příznivější životní etapa...

Autor: Aleš Krška
Datum: 19.06.2007
Místo: Depo Česká Třebová

V domovském třebovském depu procházel náročnou opravou "peršing" 163.035-9. Dne 9.2.2007 byl hlavním aktérem nehodové události ve výhybně Káranice, kdy v čele rychlíku projel odjezdové návěstidlo a bočně se střetl s nákladním vlakem.

Autor: Aleš Krška
Datum: 20.06.2007
Místo: Hostivice-Litovice

"Zamračená" 751.092-8 pomáhá na postrku vlaku s vápencem poblíž zastávky Hostivice-Litovice, v čele byl její mladší kolegyně 751.176-9.

Autor: Aleš Krška
Datum: 23.06.2007
Místo: Praha hl.n.

První "krokodýl" 850.001-9 z roku 1967 se v Praze hl.n. objevil v červnu roku 2007. Tento vůz je zachován pro muzejní účely a do pravidelného provozu přestal zasahovat v roce 2013.