Autor: Aleš Krška
Autor: Aleš Krška
Datum: 02.03.2009
Místo: Depo Haniska pri Košiciach
Po depu v Haniske pri Košiciach šibovala topírenská záloha 721.802-7 s dvojicí 125.842-5+125.841-7, na které jsou zachyceny i kabely, jež se používají na mnohočlenné řízení.
Autor: Aleš Krška
Datum: 02.03.2009
Místo: Depo Haniska pri Košiciach
V depu v Haniske pri Košiciach dochází i k setkání normálněrozchodných se širokorozchodnými vozidly. Na snímku dvojice 125.815-1+125.816-9 čeká na další vystavení k výkonu na trati, kdežto 721.102-2 a 721.061-1 už jen na staniční, příp. topírenský posun.
Autor: Aleš Krška
Datum: 10.03.2009
Místo: Kroměříž
V Kroměříži je nachystána na odjezd polovina ucelené soupravy z tamního sila, v čele jsou stroje 742.114-2 a 742.134-0.
Autor: Aleš Krška
Datum: 11.03.2009
Místo: DPOV Přerov
123.022-6 byla vyfocena u točny DPOV Přerov před vyjetím na zkušební jízdu po EH opravě a zároveň zářila novým firemním lakem.
Autor: Aleš Krška
Datum: 11.03.2009
Místo: DPOV Přerov
V propršeném jarním ránu byly zdokumentovány lokomotivy 242.268-1 a 181.018-3 v areálu přerovského DPOV.
Autor: Aleš Krška
Datum: 16.03.2009
Místo: Depo Krnov
123.025-9 byla vyfocena u točny krnovského depa, kde firma Olpas Moravia dokončovala její nový lak. Následně byla lokomotiva převezena firemním "hektorem" 720.039-7 zpět do ČMŽO Přerov na dokončení opravy.
Autor: Aleš Krška
Datum: 18.03.2009
Místo: Skašov
"Buchar" 742.162-1 přiváží na vlečku štěrkoven Skašov "sypák" po revizi.
Autor: Aleš Krška
Datum: 27.03.2009
Místo: Bystřice pod Hostýnem
Se solidní várkou "velkých uhláků" čeká v Bystřici pod Hostýnem na odjezd "buchar" 742.180-3.