Autor: Aleš Krška

Autor: Aleš Krška
Datum: 27.06.2008
Místo: Bystřice pod Hostýnem

V Bystřici pod Hostýnem čekal na odjezd "bumlák" do Hulína v čele s "bucharem" 742.085-4, který toho roku slavil 30 let v provozu. "Hytlák" i kontejnery z místního TONu už jsou na této relaci minulostí.

Autor: Aleš Krška
Datum: 02.07.2008
Místo: Holešov

Jen s "hytlákem" jela 742.178-7 jako Mn 81055 z Holešova do Bystřice pod Hostýnem.

Autor: Aleš Krška
Datum: 03.07.2008
Místo: Krnov

V Krnově se k posunu s nákladními vozy chystala lokomotiva 742.261-1. V roce 2008 byla již 25 let v provozu ( postupně od ČSD, přes ČD k ČD Cargu ), z výroby byla dodána do depa Valašské Meziříčí (23.12.1982) , kterému byla věrna do roku 2005.

Autor: Aleš Krška
Datum: 18.07.2008
Místo: Depo Krnov

Firma Olpas Moravia s.r.o. (zabývající se především lakováním vozidel), měla pronajato krnovské depo a na topírenský posun nasazovala "skokana" 702.547-1, který byl v jejich majetku.

Autor: Aleš Krška
Datum: 21.07.2008
Místo: Hranice na Moravě

Na vlečce Cement Hranice posunovala dne 21.7.2008 atypicky natřena lokomotiva 742.064-9.

Autor: Aleš Krška
Datum: 28.07.2008
Místo: Skašov

Dne 28.7.2008 byla na obsluze vlečky štěrkoven Skašov nasazena dvojice brněnských lokomotiv 742.177-9+742.328-8.

Autor: Aleš Krška
Datum: 30.07.2008
Místo: Depo Praha-Vršovice

Ve vratech vršovického depa se sluní nákladní lokomotivy 742.026-8 a 742.380-9

Autor: Aleš Krška
Datum: 30.07.2008
Místo: Depo Praha-Vršovice

Ve vratech vršovického depa se sluní nákladní lokomotivy 742.380-9+742 026-8.