Autor: Aleš Krška

Autor: Aleš Krška
Datum: 20.04.2008
Místo: Depo Prievidza

V prievidzském depu stály vedle sebe u točny 721.126-1 a 810.626-2.

Autor: Aleš Krška
Datum: 20.04.2008
Místo: Depo Trenčianska Teplá

V depu Trenčianska Teplá čekal "pegas" 751.071-2 na další nasazení v provozu.

Autor: Aleš Krška
Datum: 20.04.2008
Místo: Horní Lideč

V žst. Horní Lideč odpočíval s elektrickými kolegyněmi i "buchar" 742.512-7.

Autor: Aleš Krška
Datum: 20.04.2008
Místo: vlečková sieť HBP Prievidza

Rušeň T669.0508 pôvodom zo Slovnaftu Bratislava bol zachytený v neprevádzkovom stave na bani Cígeľ. Neskôr bol opravený a od r. 2011 slúži v Srbsku.

Autor: Aleš Krška
Datum: 22.04.2008
Místo: Olomouc hl.n.

Na postrku odklonového nákladního vlaku do Šumperka byla na olomouckém hlavním nádraží zachycena lokomotiva 742.062-3. V čele vlaku byla olomoucká "berta" 749.042-8, tou dobou zapůjčena ČD Cargu na zvládnutí navýšené vozby.

Autor: Aleš Krška
Datum: 27.04.2008
Místo: Rajnochovice

Za posledních slunečních paprsků dne 27.4.2008 přijíždí do Rajnochovic brněnský "brejlovec" 750.118-2 se spěšným vlakem č. 1642. Na stanovišti jsou zřetelné noviny, které strojvedoucí vytvořil jako kreativní náhradu žaluzií.

Autor: Aleš Krška
Datum: 27.04.2008
Místo: Olomouc hl.n.

Na olomouckém hlavním nádraží byla s osobním vlakem zvěčněna třebovská lokomotiva 163.068-0.

Autor: Aleš Krška
Datum: 06.05.2008
Místo: ČMŽO Přerov

Na vraky 123.025-9 a 123.009-3 se usmálo štěstí a byly vybrány ke znovuzprovoznění a to už pod hlavičkou firmy ČD Cargo. Na snímku jsou zachyceny u firmy ČMŽO Přerov, kde se usktučnilo jejich "znovuzrození".