Autor: Aleš Krška

Autor: Aleš Krška
Datum: 13.08.2016
Místo: Kroměříž

Muzejní brněnská "dvaašedesátka" M262.018 odpočívá v kroměřížském depu před náročným víkendem, který stráví na "Tovačovce", kde obstará vozbu zvláštních vlaků na Tovačovský portál a Kojetínské hody.

Autor: Aleš Krška
Datum: 16.08.2016
Místo: DPOV Přerov

K provedení opravy byl do přerovského DPOV přistaven ostravský "peršing" 163.045-8, který si teprve zvykal na službu pod křídly nákladního dopravce ČD Cargo a během opravy bude přelakován do korporátního nátěru.

Autor: Aleš Krška
Datum: 16.08.2016
Místo: Depo Olomouc

Osobní vlaky na střední Moravě se stále neobejdou bez zastaralých jenotek řady 460. Na snímku je zobrazena jednotka 460.007-8/460.008-6 u olomouckého depa, kde čekala na další nasazení.

Autor: Aleš Krška
Datum: 16.08.2016
Místo: Přerov

Z Přerova je nachystán k odjezdu lokomotivní vlak do Olomouce, který byl veden "hektorem" 720.039-7 a za ním byl "plecháč" 242.259-0, jenž byl v rámci opravy v DPOV Přerov tažen do olomoucké lakovny k provedení nového nátěru.

Autor: Aleš Krška
Datum: 16.08.2016
Místo: Depo Olomouc

V olomouckém depu byla u odporu uschována místní "berta" 749.107-9, která byla u ČD odstavena jako nadbytečná a nabídnuta k případnému odprodeji. 

Autor: Aleš Krška
Datum: 16.08.2016
Místo: Depo Olomouc

Topírenská "adéla" 799.001-3 vytahuje v Olomouci z lakovny nově natřeného "šestikoláka" 182.094-3, kterého následně přerovský "hektor" 720.039-7 přetáhl do DPOV Přerov k dokončení opravy.

Autor: Aleš Krška
Datum: 16.08.2016
Místo: Přerov

Lokomotivy 740.847-9+740.464-3 čekají v Přerově na přistavení do areálu Zásobovacího skladu, jejichž vlečku má pronajatu firma ČMŽO, která zde tyto lokomotivy rozebere na rám, aby z nich následně mohly vzniknout lokomotivy řady 741.7, které budou opět sloužit v Nové huti Ostrava (ArcelorMitall Ostrava a.s. ).

Autor: Aleš Krška
Datum: 23.08.2016
Místo: Hulín

Do Hulína přijíždí nákladní vlak Pn 67203 ( Cheb-Břeclav ), který byl veden ústeckým "esem" 363.075-3, řízen zkušeným strojvedoucím Jakubem Glozou z PP Břeclav a měl úctyhodnou zátěž 40 vozů, vážících 1900 tun.