Českobudějovická "zamračená" 749.051-9, v legendárním jihlavském nátěru, byla vyfocena v areálu depa v České Třebové. Čekala zde na případný odkup, ovšem pro její chatrný stav a nadsazenou cenu prodejce ji čeká nejspíš sešrotování.
Českobudějovická "zamračená" 749.051-9, v legendárním jihlavském nátěru, byla vyfocena v areálu depa v České Třebové. Čekala zde na případný odkup, ovšem pro její chatrný stav a nadsazenou cenu prodejce ji čeká nejspíš sešrotování.
Maršál-zeptam se debilně, ale co je DČ?
Skořápko: a já ti řeknu jinou věc. Pokud vím hovno, tak ho nemažu kolem huby dalším lidem. Jo, majitel je DČ. :-))))))
Nechci tu na pana Maršála nijak útočit, ale myslím si to, že když někdo nemá pravdu tak se to dá říct i lehce slušněji. Pokud je nejčastěji uváděn RS tak bych řekl, že ostatní mají právo toto brát jako pravdivý údaj. :)
Maršál-?
Tak jak to s ní tedy doopravdy je?
Jak je vybraná, je možnost na odkup atd.
Samozřejmě pokud to víte, tak budu mít radši ověřenou informaci od vás než z nějakých stránek.
Uvádět ty neověřené kraviny klidně můžou. :-)))))) Jo FB není všemocný. A nebo JPP. :-))))
Ano, na mašině je napsáno ČD.
Ale několik lidí i stránek uvádí, že je lokomotiva je již v soukromém vlastnictví. Nejčastěji byl uváděn právě Rail System.
Viz tady-https://www.zeleznicnipoklady.cz/produkt/t-478-1051-t478-1051-751-051-4-751-051-4/
Ty nevidíš ten nápis na té lokomotivě? Potřebuješ ho ještě větší? :-)))))))
Maršál-Tak komu tedy patří?
Tak nás poučte, místo těch vašich (s prominutím) debilních poznámek.
Koukám, že na FuckBooku ví všichni všechno nejlépe. Tato lokomotiva v žádném případě nepatří RS s.r.o. Nevím, kam na ty kraviny chodíte? Aha vím, JPP. :-))))
Co má přesně vybraného, když její stav srovnáme třeba s nedávno odkoupenou 751,176?
Stroj jsem tam viděl odstaven a vybrakován v září 21.
Hádám že ano.
Pořád existuje a vybírají se z ní ND?
Jakub- Stanoviště prý chybí 749.051.
Bertu 751.316 má ČDC a 749.051 RailSystem. Které z nich teda chybí to stanoviště ?
Jenže myslet, znamená hovno vědět. Není ani Carga, ani RS. A jedno celé stanoviště strojvedoucího je kdesi v prdeli. Nevíte někdo, kde?
Já jsem myslel, že jí Cargo nabídlo k odprodeji.
Na 751.316 se začalo už pracovat a bude zprovozněna.
749.107 je v současné chvíli neprovozní.
Jen tak pro apu, 751.316 půjde prý opravit, neví se kdy, ale půjde (známe to). A Berta 749.107 měla jen železné piliny v oleji, ale jestli už jezdí, to nevím...
Škoda, její motor by se hodil třeba pro 316 nebo 107.
Bohužel je dost vybraná. Vlastní jí Rail System, který si z ní bere ND pro svoje lokomotivy.
Stále stojí na hřbitově. Je sice v horším stavu ale je zamčená takže by na tom nemusela být uvnitř tak špatně
Zajímalo by mě jaká je odkupní cena té lokomotivy. Má někdo informace?
Marsal-?