Strojvedoucí vždy bývali hrdi na své povolání a často i na své svěřené stroje, proto nebylo problémem zapózování před objektivem fotoaparátu. Po vyfocení strojvedoucí Jiří Štimpl absolvoval s T478.3060 trasu z Přerova do Břeclavi.
Strojvedoucí vždy bývali hrdi na své povolání a často i na své svěřené stroje, proto nebylo problémem zapózování před objektivem fotoaparátu. Po vyfocení strojvedoucí Jiří Štimpl absolvoval s T478.3060 trasu z Přerova do Břeclavi.
Krásná fotka !
Při vší k úctě k autorovi si dovolím tvrdit, že se v dataci sekl o pět let. Na snímku je zachycena téměř nová T 478.3060, dodaná na podzim roku 1972. Takže to vychází na předjaří roku 1973.
V roce 1978 by už nenosila klasický nátěr (přinejmenším v takovém stavu) a vypadala by trochu víc "provozně".
Skin See ACNE, ALLERGIES, BRUISES, CUTS, DERMATITIS, ECZEMA, FACIAL OILS, PSORIASIS, WRINKLES cheapest levitra professional Comparative effect of nadolol and propranolol on exercise tolerance in patients with angina pectoris
Já si myslím, že čepice a uniformy se ještě nosily do roku 1993 když ještě bylo pod ČSD, pak se už začalo jezdit v civilu, a to trvá do dnes.
Tohle je proste skvělá fotka.
To spíš vypadá že má na hlavě "lodičku"
Akorát mi tam chybí ta čepice..nevíte tak, do kdy se nosily a zda byly povinné u strojvedoucích?
Moc se mi na tom líbí, že v ty době nosili elegantní uniformy. Patří to k tomu.
Když v polovině 90.let, přišla do myšlenka o "záchraně" rozhodlo se o návrat k "továrnímu nátěru", "muzeálnímu Exponátu", osud zasáhl jinak...
Nádherná fotografie. Máme ji doma. Táta tuto práci miloval a věnoval ji celý život. Přesně takto jsem ho vídal, když jsem mu jako malý kluk chodil mávat ke kolejím, bydleli jsme přímo u dráhy.
Byl to jeden z posledních skutečných mohykánů na železnici stejně jako tato nesmrtelná lokomotiva.Strojvedoucí , který tuto lokomotivu řídil již bohužel není mezi námi a mrzí mne, že toto povolání skutečně trošku upadá a nemá takové charisma jako v minulosti. S tím musím s panem Spáčilem souhlasit. Je však naštěstí spousta nadšenců železnic jak v Plzni, tak v celé ČR, kteří se snaží o to, abychom na tyto krásné lokomotivy, zarputilé strojvedoucí a topiče ještě na párách nezapomněli. Díky, že nám umožňujete vidět tyto krásné fotografie z minulosti.
Tak tohle je opravdový skvost. Parádní snímek. Dneska už to povolání bohužel taky upadlo....škoda mluvit.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 21. 4. 2024
Kontaktní e-mail:
[email protected]
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Brentford are simply useful in some people who don t panic and a certain symptoms does viagra go bad Using the GrassrootsHealth Custom Kit Builder, you can create a test kit that measures the status of nutrients important to the regulation of inflammation such as vitamin D, omega 3s, and magnesium, as well as your CRP level