zpět na seznam fotografií
Autor: Ladislav Kroul Datum: 21.10.2000
Jihlava


V ČMKS-JLS Jihlava bola zachytená lokomotíva 740.408-0 (s nesprávným kontrolným číslom "-8"), ktorá sa tu pravdepodobne podrobila oprave spojenej s úpravou rámu pre zlepšenie nástupu a výstupu posunovacej čaty pri posune.



Komentáře

Dušan Mrňa 21. 03. 2020 21:20 | X

jagg:
SK používá u motorových lokomotiv index "1", ne "2"! Takže ... SK xx 92 56 1 740 408-0

Aleš Krška 21. 03. 2020 18:54 | X

ad jagg: opravdu bych zrovna v tomto známém případě nehledal nějakou kovbojku ;-)
Tady bych řekl, že se skutečně jednalo o překlep. Ostatně v Olomouci bylo v depu u lakovny mnoho cedulek, nově vylitých, se špatnými kontrolními čísly. Vše jako odpad.

jagg 21. 03. 2020 18:28 | X

Při použití UIC čísla 92562740408 mi vychází kontrolka 8 leda by Slováci měli výpočet po svojem což pochybuju. Vím, že se dělaly chyby v řadách, intervalech a někdy i v kontrolkách ale to, že mašina byla fyzicky pořád v Česku ještě přece automaticky neznamená, že by se s ní nemohly dělat papírové šachy, vždyť v těch divokých letech šlo všelicos a všelicos se papírově i dělalo...

Dušan Mrňa 21. 03. 2020 14:34 | X

jagg:
ne, ne ... i v případě registrace na SK by stále bylo 740 408-0. Čas od času se chybná kontrolní číslice objevila, většinou to vzniklo překlepem v papírech, chybným výpočtem nebo zafungoval lidský faktor. Ještě k samotné loko, ta od výroby až do reko neopustila středočeský kraj.

Aleš Krška 21. 03. 2020 11:20 | X

Kdysi k ní byl článek v Dráze, kde byla zmíněna i ta špatná kontrolka. A následně i to, že byla přestavěna na "batoh". Třeba to někdo upřesní ;-)

jagg 21. 03. 2020 11:05 | X

Jinak nalezl jsem informaci, že byla v roce 2000 v Jihlavě přestavěna na "batoh", takže ten představek bude asi dřívější úprava.

jagg 21. 03. 2020 10:59 | X

Pokud byla mašina registrována v SK, pak by kontrolka seděla, ne?

Celkem 7 komentářů


Přidat komentář:

Jméno:

Text:


Top