zpět na seznam fotografií
Autor: Jaroslav Cempírek Datum: 08.05.1982
Žatec


Zaujímavý záber osobného vlaku Os 6549 z Loun vznikol počas "slavných májových dnů" podvečer 8.5.1982 medzi Žatcem a Žatcem západ. Na príprahu motorového vozňa M152.0149 sa objavila "fujara" T466.0226. Na prednom čele rušňa je dobre viditeľný prechodový mostík, ktorý bol dosadený pre prevádzku v režime mnohočlenného riadenia. Upravené tak museli aj madlá, čelná tabuľka s označením rušňa bola nie príliš esteticky presunutá na ľavú stranu. Dnes už takmer zabudnuté skúšky a prevádzka "pilštykov" v mnohočlennom riadení prebiehali pod hlavičkou depa Louny, kde boli prevádzkované aj dvojice rušňov r. T466.2 a T478.3.



Komentáře

Admini 13. 08. 2019 21:51 | X

Vďaka za doplnenie k "pilštykovej" aktualizácií, informácie som doplnil aj do popisov.

Casey Jones 12. 08. 2019 22:41 | X

Aleši, mohu doložit tvrzení, jednak fotografií z Blatna u Jesenice, rovněž knihou o historii Výtopny- vozební stanice Žatec, nakladatelství Corona, Svět Železnice

Lumír Kunc 11. 08. 2019 22:12 | X

Tabulka je posunutá celkem jistě proto, aby nepřekážela při průchodu přes sklopný můstek.

Aleš Krška 11. 08. 2019 21:34 | X

Opravdu se s T466.0 jezdilo dvojčlenně dlouhými představky k sobě? ;-)

Casey Jones 11. 08. 2019 06:40 | X

Odpověď na otázku, týkající se úpravy čela je poměrně jednoduchá: Lokomotivní depo Louny zkoušelo po vzoru ř. T 466.2, i s ř. T 466.0 možnost jezdit na "hada", zkoušky probíhaly i na řadě T 478.3, kterým se vžila přezdívka "trojčata", neboť v případě T 466.2 které bývaly číselně za sebou 2157+2158 "dvojčata" . Zkoušky a provoz byl bezproblémový.

Celkem 5 komentářů


Přidat komentář:

Jméno:

Text:


Top