zpět na seznam fotografií
Autor: Ladislav Kroul Datum: 02.06.1997


Depo Ostrava


Jedni z nejsilnějších zástupců nákladních lokomotiv u nás - ( škodováckého šestikola a čmeláka z ČKD ) se setkali při provozní přestávce v ostravském depu. Mezi nimi se schovává topírenský čuník.



Komentáře

tajemný em 19. 08. 2018 22:50 | X

Jasně, ale s povodněmi to nesouvisí, ty vypukly až měsíc po pořízení snímku. 181.102 byla v Ostravě od 30.5.1996 do 10.6.1997, kdy se zas vrátila do Třebové.

Karel Š 19. 08. 2018 09:00 | X

Proto stojí třebovská 1102 v Ostravě,neměli s čím jezdit.

Karl von bahnhof 13. 08. 2018 18:08 | X

Jo, tak proto.

tajemný em 13. 08. 2018 17:03 | X

Dobrá, rozvedu to (osobně nezažito, mám to jen z vypravování těch, co osobně zažili): Ostravské depo dostalo při povodních 1997 zásah mixem říční vody a ropných sajrajtů z nedaleké rovněž vyplavené rafky (snad Ostramo nebo já nevím, co to tam je/bylo). A taková lázeň mašinkám příliš neprospívá, takže pouhé vysušení spodku mašiny poněkud nestačí, muselo se i odmašťovat. Což např. u trakčáku není taková sranda. Několik (zejména těch méně perspektivních) mašin PRÝ už po povodních prostě nevyjelo, protože se jejich oprava zkrátka nevyplatila.

Karl von bahnhof 13. 08. 2018 16:25 | X

Když byly ve vodě po rám, tak to už se nedaly použít?

tajemný em 13. 08. 2018 09:18 | X

Dejv: Je to focené měsíc před povodněmi, takže možná bylo důvodem vyřazení 770.077 "namočení". Na snímcích zatopeného ostravského depa je mj. i několik čmeláků ve vodě až po rám.

Dave 10. 08. 2018 18:02 | X

Pokud dobře vidím, tak čmelák je 770.077-6. Na fotce vypadá zachovale asi nedlouho po dílnách. Přitom byl zrušen 19.2.98 a následně sešrotován. Žádnou nehodu u něj nemám. Topírenský čuník bude asi 701.062, který se nedlouho po vyfocení odebral na reko na 799.

elektromechanik 09. 08. 2018 13:29 | X

Je to opravdu Ostrava.Není to malá točna v LD Č Třebová.

Robo 08. 08. 2018 21:26 | X

Čmeliak zo SMZ :)

Celkem 9 komentářů


Přidat komentář:

Jméno:

Text:


Top