zpět na seznam fotografií
Autor: Jaroslav Cempírek Datum: 03.02.1996
Karlovy Vary dolní n.
735 205-7

V žst. Karlovy Vary dol.n. byla odstavena kolona neprovozních lokomotiv ve složení 735.205-7 + 735.126 + 735.068 + 735.102 + 735.144 + 820.110. Ovšem pro všechny to neznamenalo jen šrotaci, čelní stroj na snímku se dočkal přestavby na lokomotivu 714.231-8.



Komentáře

Dave 26. 12. 2017 21:47 | X

820.110 měla v tabulce laku Lak I 5/96 v Pars, tak by na fotce mohla být ona. Všechny 735 na snímku se dočkaly rekonstrukce na řadu 714. Od 7.2.96 byly vedeny jako čekající na modernizaci.

tajemný em 18. 12. 2017 11:39 | X

Přesné údaje k 820.110 bohužel nemám, naposled jsem ji světlečerveno-žlutou viděl v dubnu 1995 přímo ve varském depu. Ale vzhledem k tomu, že se 240ky opravovaly (resp. přelakovávaly) i v 96. roce - viz např. 820.056 - tak to 110 ještě mohla v klídku stihnout.

Aleš Krška 18. 12. 2017 08:11 | X

A opravdu by to nemohla být v roce 1996 ta zmíněná 820.110? Pan Cempírek si vedl zápisky velmi přesně, dokonce je u fotek často i přesný čas pořízení. Samozřejmě se může splést kdokoliv, ale i tak, má někdo důkaz toho, jak vypadala zmíněná 820.110 v roce 1996 a zda to skutečně není ona? ;-)

jnd 16. 12. 2017 20:21 | X

Jo pravda v tom 1997 jsem tam fotil 009 ted na to koukám ...

Kecu.p 16. 12. 2017 03:55 | X

Stál tam stroj 820.009. Jako malý kluk jsem jej prolezl.

jnd 14. 12. 2017 09:37 | X

Jo tak asi jo ... já právě nevěděl kdy šla ta 110 na dílny a změnu laku ...

tajemný em 13. 12. 2017 22:03 | X

Myslím, že to autor má dobře, 240ek ve "střídavém" odstínu červené mnoho nebylo, leč zrovna karlovarská 820.110 byla jedna z nich. 99 měla, co si pamatuju, standardní tmavočervený odstín.

jnd 13. 12. 2017 18:30 | X

Nebude ta 820 spíše 099?? Pač ta tam takhle stála v roce 1997 ... 110 by mohla být ta uuplně vzadu v depu. Ale třeba se pletu ... jen že 110 jezdila v roce 97 právě v nátěru s 30cm proužky ...

Celkem 8 komentářů


Přidat komentář: